PernieBernie

Bakis

Var på tjejfest hos Sofie igår. Tror vi var 12 tjejer, de flesta hade jag aldrig träffat. De jag kände var Sofie (så klart), Vajb, Nicolie, Susanne och Anna. Var jättekul att träffa dem!
Vi kollade på Idol och åt en massa gott. Först glögg med pepparkakor, sen fick vi smörgåstårta och vitt vin och till slut var det en massa snacks. Sofie hade fixat en massa hembakat godis som var supergott och så fanns det chips och pinnar och sånt. Vilken fest! :) 

Hade verkligen supertrevligt och hade ju tänkt att åka hem i skaplig tid eftersom jag visste att Micke skulle iväg vid halv tio på morgonen idag och att jag då skulle ta  hand om Lucas.
Men efter två glas vin så hade jag helt plötsligt glömt bort allt det... Jag drack och åt och åt och drack och blev så glad när Marie vann Idol! Sen började vi sjunga Singstar och det älskar ju jag, kanske var en bidragande orsak till att jag glömde bort tid och allt.

Blev faktiskt ganska rund under fötterna efter allt vin och champagne, och nån gång där efter tre på natten fick jag en plötslig längtan efter min säng. Då kände jag att bara ville vara hemma NU!!! Kollade hur jag skulle kunna ta mig hem och såg att det gick en nattbuss om tio minuter. Vajb bestämde sig för att hänga på och vi sprang typ hela vägen! Shit jag som aldrig springer nu för tiden, var halvdöd när vi kom fram till bussen. Hade en jäkla tur, bussen skulle precis åka men det var en snäll chaufför som väntade på oss. Allt som allt tog det en timme att ta sig hem, från Solna, helt sjukt! Var hemma kvart i fem tror jag.. Då sov mina älsklingar.
Micke väckte mig när han skulle gå, det var bland det värsta jag varit med om. Mådde jätteilla och huvudet bara snurrade. Men det var bara att ta sig i kragen och gå upp och ge Lucas gröt. Har gått bra idag ändå, även om det har varit jobbigt och dagen inte gått i många knop. Micke kom hem tidigare än han trott oxå, det var bra.

Tog en massa kort igår på festen men har inte lagt in dem i datorn än, så de får ni se imorrn.
Nu måste jag sova, är så TRÖTT!!!!!
Var ju ändå ett och ett halvt år sen man var bakis...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men visst var det kul!
Tror att även småbarnsmammaor behöver bli lite fulla (och bakfulla) ibland (även om det är tufft dagen efter).
Kram

2007-12-08 @ 22:37:27
Postat av: Caroline

Haha, well done. Det var kanske värt att vara lite (eh, mycket) seg dan efter? ;)

2007-12-09 @ 08:59:44
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Sofie

Ja lite fylla... och bakfylla var du värd :) Hehe! Skönt att ni hann med bussen. När Peter kom hem sa han att han hade mött två tjejer springandes i parken men det gick så fort så han såg inte vem det var... Haha!

2007-12-09 @ 10:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0