PernieBernie

Före och efter

Har haft en mysig första advent! Micke var tvungen att åka iväg efter tolv så då ringde jag Angelica och frågade om hon ville hitta på något och det ville hon. Hon kom hit och så gick vi ner i centrum och kollade lite, trist att de inte hade någon slags "julskyltning". Var bara öppet i alla affärer typ, thats it.
Köpte lussebullar på Princess och gick sen till Presto och köpte tunnbrödsrullar. De var jättegoda! Köpte även glögg och pepparkakor på konsum.
Sen blev det då riktigt adventsfika med allt vi köpt, tända ljus och adventsljusstake. Fick lite julkänsla :)
Efter det spelade vi Buzz Hollywood quiz, det är skitroligt verkligen!

Sen kom Micke hem och då satte vi på en film, "Dagboken-Jag sökte dig och fann mitt hjärta". Har sett den förut men gråter lika mycket varje gång, en riktig snyftare!.. Eller en riktig tjejfilm om man så vill :) Bra är den i alla fall.
Nu har Angelica åkt hem och jag måste snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn. Första gången ringer klockan 03.45, då ska jag amma Lucas. Sen ska vi upp igen vid 06.00 och åka till Astrid Lindgrens. Ska bli nytt gips! Vi hoppas ju att de ska säga något positivt om höften oxå..

Förresten så lovade jag ju bilder från fredagen, före och efter. Här kommer de, det är ingen vacker syn.. :)

   
Här är jag i mina myskläder...


Här har jag sminkat mig och spelar turnering. Lucas hejar på :)

image385
Här har jag precis vunnit och blev lite tårögd... :)

          
Omklädd och på väg till Jernet, där jag mötte upp alla i mammagruppen. Sen blev det fira av!!!

           

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fin du var på partykvällen!! Jätteroliga bilder att se! Jag har också sett Dagboken, tycker den är sååå bra. Jag stortjöt filmen igenom och snöt upp ett helt paket näsdukar, haha! Ses på fredag! Kram kram

2007-12-03 @ 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0