PernieBernie

GOD JUL

Nu är dagen man väntat på så länge äntligen här! Mamma håller på och laga mat i köket, Micke tar på sig julslipsen, Leffe är ute och går med Lucas och jag har precis gjort mig julfin :)

Nu ska jag klä granen!

Förresten så har vi ju sagt att vi inte ska ha så mycket julklappar i år. Det har vi sagt i 25 år. Det blev ingen skillnad i år. Så här såg det ut under granen igår, INNAN mamma och Leffe kom och lade sina julklappar under den.

image465

Ska lägga upp en bild på hur det ser ut med allas julklappar senare... det kommer nog ta lång tid att öppna dem.

I år igen.

GOD JUL!!!!!



Kommentarer
Postat av: FANTOMEN OCH HANS VÄNNER

God Jul

2007-12-24 @ 12:52:51
Postat av: Caroline

Men visst är det lite roligt att det blir så - varje år. ;) GOD JUL och stor kram från Caroline & co.

2007-12-25 @ 08:55:32
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Helen L

Hoppas ni har haft en riktigt skön o fin julhelg!!!
Det är så mysigt att följa vad ni pysslar med via bloggen.
Jag har ett paket till Lucas här som jag inte tror går att skicka. Vi får ta det när vi ses...
God fortsättning på julen till er alla!!
Kram Helen

2007-12-26 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0