PernieBernie

Jobbig natt

Har varit en jättejobbig natt. Lucas ville inte alls sova, han bara skrek hysteriskt och inget hjälpte. Till slut började vi fundera på om han hade ont nånstans. Gav honom näsdroppar i alla fall, han är jättesnorig. Vet inte hur men till slut somnade vi alla tre i dubbelsängen. Tror att klockan var efter två nån gång. Sen vaknade vi vid 04.25 av att Lucas var ledsen igen. Då var jag så trött att det kändes som en dimma, eller att jag drömde alltihop. Vaknade till när jag hörde Micke säga "ska jag gå upp och göra välling eller?"  Det var signalen om att jag skulle ge Lucas bröstet..
Han somnade om till slut och sov till lite efter nio, men jag känner mig helt förstörd just nu! Hoppas han sover bättre i natt...
Tänkte lämna Lucas hemma och ge mig av en snabbis in till stan och fixa de sista julklapparna. Och sen är det mammalunch, det ska bli skoj, har inte träffat dem på ett tag nu pga Prag-resan och det.

Ha en bra tisdag!

image457

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0