PernieBernie

Till Caroline

Tänk vad glad man kan bli när posten kommer! Micke gick och hämtade den idag och kom in med ett paket till mig!
Såg direkt att det var från Caroline, min gamla brevkompis som numera bor i Thailand halva året. I paketet låg en julklapp och ett jättefint julkort, ett rött med guldblommor och guldskrift. Gissar att det är från Thailand.
I alla fall, jag tjuvade och öppnade julklappen direkt, kunde inte hålla mig!! Förlåt.
Men det viktiga i allt det här är att jag blev så himla glad för innehållet. Det var Celine Dions nya cd!!!!!!!!!!!!!!!
Jag som älskar Celine Dion och verkligen ville ha hennes nya men inte har hunnit skaffa, helt otroligt att jag då skulle få den i brevlådan!

image455


TACK tack tack!! Kära snälla rara Caroline. Du är bäst.

Och förresten, alla pokertermer i mitt förra inlägg... KK betyder kung-kung, AJ betyder Ess kneckt (ace jack) och så vidare. Tänk dig kortleken på engelska så förstår du nog? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var så lite så. Men jag fattar fortfarande inget av pokertermerna. :)

2007-12-17 @ 17:46:53
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0