PernieBernie

Den här vill jag höra på mitt bröllop

Råkade kolla slutet på ett gammalt avsnitt av Ally McBeal idag. Tyckte jag kände igen killen som var med, typ gästspelade eller vad det heter, och det visade sig att jag hade rätt när jag gissade på att det var Josh Groban. Det är en av mina favoritsångare, han är verkligen underbar. Eller hans röst är underbar menar jag!
Han sjöng sin låt "You´re still you" och även om jag hört den hundra gånger förut var det inte förrän idag som jag insåg hur vacker texten är i den. Fick sjuk gåshud och tårar i ögonen. Jo jag är ganska känslig för sånt och gråter lätt, men ändå! Micke bara skakade på huvudet... :)

Hur som helst, vore det inte en perfekt sång att ha på sitt bröllop till exempel?! Alla har ju de där Älska mig och Det vackraste annars, vore kul att ha nåt annorlunda. Eller den kanske inte är annorlunda? I alla fall, lyssna på texten, det är bland det vackraste jag hört i kategorin kärlekstexter/kärleksförklaringar.



Through the darkness
I can see your light
And you will always shine
And I can feel your heart in mine
Your face I've memorized
I idolize just you

I look up to
Everything you are
In my eyes you do no wrong
I've loved you for so long
And after all is said and done
You're still you
After all
You're still you

You walk past me
I can feel your pain
Time changes everything
One truth always stays the same
You're still you
After all
You're still you

I look up to
Everything you are
In my eyes you do no wrong
And I believe in you
Although you never asked me to
I will remember you
And what life put you through

And in this cruel and lonely world
I found one love
You're still you
After all
You're still you

Kommentarer
Postat av: Satu

Mina barn är 14 år och 8 år = 2 pojkar och Cassie som är 15 månadr idag! =D

2007-11-22 @ 23:10:44
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: evelina

tack!! ska du med gifta dig?

den låten är superfin, han är ju så GRYM josh groban!

jag skulle vilja ha daniel lemmas if i used to love u som utgångsmusik =) men vet inte om vi ska hyra musiker, o från cd blir kanske inte så bra?

ha en bra kväll!

kram

2007-11-23 @ 20:14:42
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0