PernieBernie

Homosexuell och ensam

God morgon!
Har sovit jättebra, och det har även Lucas. Han har sovit hela natten och inte vaknat en enda gång!! Han är så duktig :)
Han somnade innan nio igår och vaknade vid sju i morse. Ammade honom i sängen och sen fick jag ligga och dra mig till åtta, det kallar jag perfekt natt/morgon!

Höll på att skratta ihjäl mig precis. Vi är inne på www.king.com ibland och spelar spel. Det är Mickes sida vi spelar på. På sidan lägger man upp sin profil men Micke har inte skrivit så mycket. På rubriken "Om mig" har han skrivit "jag e rolig". Thats it!
Nu när jag var inne och spelade lite så såg jag att Micke hade fått ett meddelande där. Lyssna på det här:

Avsändare: Deac73 Sänt: 2007-11-10 09:52
Meddelande:

"Dude Lyckan, I have no idea what your profile message states. And I maybe making a fool of myself, but I interpret it as GAY AND LONELY. If I am wrong please please forgive me! If I am correct, hang in there dude! Been there and still there! /Harry"


HA HA HA HA HA HA HA HA HA

Han skulle bara veta.

Kommentarer
Postat av: inte Lyckan

va hånfullt av honom att skratta rakt ut där i slutet av hans medelande? Va är det för människa som bara surfar runt o letar efter ensamma bögar btw?

2007-11-28 @ 08:51:47
URL: http://mikaellyck.blogg.se
Postat av: Marina

Hahaha, sjukt roligt!

2007-11-28 @ 14:14:14
Postat av: AnnaC

Om man jämför Lyckan med Deac73 så är han inte ett dugg rolig, hahaha.
Deac rules, han har humor

2007-11-28 @ 20:37:28
Postat av: Caroline

Stackars kille. Vad svarade Micke? :-)

2007-11-29 @ 04:41:52
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: inte Lyckan

AnnaC, vad är han för rolig? jag menar inte att jag är det men han skriver ju bara att jag ska vänta och att han oxå varit en ensam homosexuell vart är humorn snälla förklara?!?

2007-11-29 @ 05:39:07
URL: http://mikaellyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0