PernieBernie

Kul eller ful?

Det börjar bli en uttjatad diskussion här hemma. Som ni kanske vet är Micke Fantomen-fantast. Han samlar på allt med Fantomen och vi har flera tavlor på väggarna med just... Fantomen.

Den fulaste Fantomengrejen enligt mig är hans bubblehead eller vad det heter. Jag kan förstå att små barn tycker de är skojiga och så, och jag skulle nästan kunna gå med på att ha den på instrumentbrädan i bilen, men den är bara för ful för att ha ovanför sängen! Vi har en hylla som går över hela dubbelsängen, med två foton på Lucas. Och så bubblehead-Fantomen. Det passar inte lixom.

Vad tycker ni?? Ful eller kul?

(behöver lite åsikter här så jag har nåt att komma med i diskussionen med Micke. Eller så att han har nåt att komma med, beroende på vad ni tycker...)

image366

Kommentarer
Postat av: inte Lyckan

Den var ju kul och himla heftig

2007-11-23 @ 12:45:31
URL: http://mikaellyck.blogg.se
Postat av: Peter

Fantomen rules

2007-11-23 @ 16:15:08
Postat av: Sofie

Ful ful ful!!! Haha. Bra argument = prydnadssaker dammar så mycket!

2007-11-23 @ 16:21:49
Postat av: mamma ml

låt micke ha sin fantom

2007-11-23 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0