PernieBernie

Man kanske skulle bli pokerproffs?

Spelade freeroll igår igen. Blev tipsad av Micke, Bet24 hade en freeroll där man kunde vinna en plats i en annan turnering. Jag hade inget annat för mig så jag spelade, och kollade Idol samtidigt.
Det var 1456 spelare med från början. Tre skulle vinna en plats i EPT Prag-turneringen 30 nov. Så jäkla meningslöst att spela egentligen, så extremt liten chans att man kommer topp tre och det känns ju pissigt om man kommer typ på femte plats. Sitta och spela i fyra-fem timmar, placera sig jättebra men inte få lön för mödan. Vet faktiskt inte varför jag fortsatte spela, men det gick bra, så jag satt här med tunga ögonlock och kämpade. När jag kom till finalbordet bestämde jag mig för att göra ALLT för att komma topp tre! Var nog den sjukaste turnering jag spelat, ingen ville ge sig, ingen ville chansa, alla ville bara folda för att komma topp tre. När det var fem spelare kvar ledde jag ett tag men sen halkade jag ner till fjärde plats. Jaja hur som helst, det var SJUKT spännande, vilken adrenalinkick! Och efter en låååååååååång period av fold fold fold så lyckades jag till slut! Kom tvåa :)

Hade ju hellre tagit pengarna som det kostar att spela EPT-kvalet, 320 dollar, men jag är ändå stolt över mig själv som lyckades! Spelar inte så stor roll hur det går sen... :)

Turneringen höll på till lite över 01, då kastade jag mig i säng. Två minuter efter det vaknade Lucas. Vet inte vad det var med honom, men sova ville han INTE. Provade verkligen allt; byta blöja, amma, ligga på mage, ligga på rygg, gunga i knät, promenera med vagnen runt i lägenheten... men icke. Han bara grät. Vid 03 somnade han helt utmattad i vår säng. Lite innan 06 vaknade han igen, då var jag så trött att jag bara tog upp honom och la honom på bröstet så han fick käka. Som en zombie. Fick sova två timmar till, för vid 08 var det dags att gå upp.

Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0