PernieBernie

Sovmorgon

Hade nästan glömt bort hur det kändes med sovmorgon, men idag kom jag ihåg igen!
Lucas har sovit jättebra i natt, märks att han börjar bli frisk nu. Han vaknade bara en gång och ville amma lite, och så en gång för att han ville ligga på mage. Och hör och häpna:

HELA FAMILJEN SOV TILL HALV ELVA!!!

Det måste vara något slags rekord för en småbarnsfamilj? Nåja kanske inte, men rekord för oss i alla fall :)

Känner mig oerhört utvilad! Och Lucas är så söt och snäll och verkar jättepigg, kul att se.

Måndag igen, och nu ska hela familjen ge sig ut på liten promenad nere i centrum. Ikväll ska jag gå på bio för första gången sedan Lucas kom! Hurra!!! Har ingen aning om vad Mia och jag ska se, men det spelar inte så stor roll. Bara att komma hemifrån en kväll och tänka på mig själv känns oerhört lyxigt!

Ha en skön måndag!

image373

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, visst e det häftigt vad man tycker är lyx nu om man jämför med tidigare! En bio, hahaha!

Ha så kul!

2007-11-26 @ 13:19:40
Postat av: Jennie

Ha så himlans skoj! Skönt att Lucas är bättre igen efter febern :) Du får berätta vilken bio det blev sen. Kram Jennie

2007-11-26 @ 20:25:21
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0