PernieBernie

Da'n före da'n...

Skrivet av Pernilla 29 mars 2007, klockan 15:07


Jaha. Imorgon ska vi alltså få barn säger dem.  Tror inte ett dugg på det, känns som det aldrig kommer komma ut någon bebis. Hade verkligen hoppats på att vår krabat skulle komma några dagar för tidigt, alla jag känner som fått barn på sistone har fått för tidigt så jag trodde det var en trend numera ;) Men näääääe då, nu verkar det som det blir några dagar efter BF istället. Det kanske hörs att jag är less??? Och ja, det är jag. Hoppas på att det börjar inatt då... wish me luck :)

Idag har jag planterat om några av våra blommor. Tyckte riktigt synd om dem när jag såg hur illa det stod till, vilka survivors!!!  Flera av dem hade typ INGEN jord kvar och en jäkla massa rötter som låg ihoppackade i en kruka som de växt ur för hundra år sedan.
Ett mirakel!
Nu har de både större kruka och ny fräsh jord, hoppas de är glada :) 
Passade på att handla lite jord och några blommor när vi var i Barkarby igår, de har Plantagen där. Vi åkte till Barkarby för att gå på Ikea och köpa ny stekpanna. Blev ju förstås lite annat oxå... :)

Tur att det är så himla fint väder ute, annars skulle depressionen av att gå och vänta vara ett faktum. Ska nog baka lite muffins nu, kan vara bra att frysa in och så hoppas man ju att det hjälper att röra på sig.

Bebisen kanske har det FÖR bra där inne???

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0