PernieBernie

Den som väntar på något gott

Skrivet av Pernilla 23 mars 2007, klockan 14:54


Nu är det en vecka kvar. Och nu börjar det bli riktigt seeeegt. Känns som att det enda vi gör är att gå och vänta och vänta, och undra. Men inatt kommer h*n nog. Nähä. Men idag då? Nähä. Innan påsk då? Börjar förstå att den lilla krabaten har tänkt stanna där inne ett tag till, säkert tre veckor till med min tur. Och vem kan klandra honom/henne? Det är säkert jättevarmt och skönt där inne och det kommer en massa sött och gott i fostervattnet som är jättegott att dra i sig. Därav all hicka. :)

Har i alla fall börjat förstå att tiden går lite fortare om man aktiverar sig. I onsdags när jag skulle skjutsa Micke in till stan ringde en gammal kompis som jag inte träffat på över tio år! Hon var i Stockholm tack vare sitt nya jobb och det ordnade sig så bra att jag kunde åka och fika med henne medans Micke spelade pokerturnering. Var jättekul att se henne igen, kändes inte alls som tio år sen vi sågs! Tack Marie för trevlig fika, hoppas det inte dröjer tio år till :)

Igår var jag bjuden på middag hos Vajb så jag tog vrålåket, lämnade av Micke i skärmabrink där hans kompis Jonas bor och åkte sen till Årsta där Vajb bor. Och åkte inte fel en enda gång,det måste nästan vara rekord för mig :)
Hade jättetrevligt hos Vajb, träffade även Anna och lilla mini-Sasha, Thea, som är hur go' som helst! Käkade mumsig kyckling-wok och glass, det är mysigt att bli bjuden på mat :)

Idag har jag bokat bord på en italiensk restaurang i vasastan, Maria hade hört att den ska vara bra, så vi tänkte prova. Får se om Angelica kan följa med, svårt att få tag på henne. Återkommer med "recension" av restaurangen :)

Ska åka och handla på Willys nu, hare bra!

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0