PernieBernie

Det är höst, men solbränd kan man bli ändå

Precis när jag skrivit färdigt mitt inlägg i förmiddags ringde Emma från mammagruppen och frågade om jag ville med ut och gå. Kände mig ju lite hängig men det var så fint väder så man kunde ju bara inte sitta inne! Vi mötte upp Emma och Isabella och gick mot kyrkviken. Hade en massa gammalt bröd, kanter och sånt, så vi matade fåglarna med det. Sen gick vi vidare längs sjön, det är så himla fint där!
Lucas och Isabella njöt i sina vagnar, det verkade så i alla fall :)



Tror vi promenerade i drygt en timme innan vi var tillbaka i centrum. Vi satte oss på Princess, skulle bara ta en kaffe men insåg att jag var lite hungrig, så det fick bli lunch oxå. Avocado med skagen, räkor och lax, hur gott som helst! Jag hade solen i ansiktet och såg i spegeln nu att jag är röd, så jag blev nog lite solbränd i alla fall. :)


Lucas hade sin sjömansjacka på sig, mössan han fick av sin mormor och skorna han fick av Pär och Kia. Man skulle kunna säga att jag här gör "dagens outfit" som alla gör i sina modebloggar. Kanske ska börja med det? Fast på Lucas då :)



Innan vi gick hem var vi på Lindex en sväng. Ville hitta nåt att ha på mig på festen på lördag, min garderob svämmar inte direkt över av festkläder jag kan ha just nu.. köpte en jättefin silvertunika/klänning, ett halsband och svarta leggings. Är rätt nöjd faktiskt :)
När vi kom hem fick jag revansch i monopol. Blev en längre omgång idag, men jag vann till slut. Hurra!
Lagade stekt falukorv med lite bacon och stuvade makaroner, under tiden strök Micke sin jobbskjorta. Tar ungefär en halvtimme för honom att stryka EN skjorta! Förstår inte riktigt hur han lyckas hålla på så länge. :)
Nu jobbar Micke, och jag har ringt på två bilar som vi ska kolla på imorrn. Ska bli intressant!
Nu ska jag gå och lägga mig!
Avslutar med en bild på Lucas. Hans min när han får se Nemo är så skön!

image89


Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Johan Ekman

Han var söt den där Lucas... Fattas bara annat...;-)

2007-09-13 @ 22:56:56
Postat av: Jennie

Ja, han är ju faktiskt väldigt söt Lucas! Maten som du åt idag såg förresten riktigt god ut :) I LOVE AVOCADO. Sov sött, Kram Jennie

2007-09-14 @ 23:53:30
URL: http://www.theoneandonlyjennie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0