PernieBernie

Det känns ännu bättre nu

Vilken härlig dag det varit än så länge! Och dagen är inte slut än. :)

Åt äggröra till frukost, och lite filmjölk och te. Sen gick Lucas och jag ut. Gick en runda till torsvik, förbi foresta och millesgården och borta vid preem vände vi och gick mot centrum. Var inne en sväng på H&M och köpte ansiktsmask till mig, har varit hemsk i hyn sen graviditeten och känner att jag måste göra något åt det.
Vi var ute och gick i drygt en och en halv timme, kändes bra! Lucas sov nästan hela tiden, det märks att han gillar att vara ute och cruisa med vagnen :)

image57

När vi kom hem gjorde jag skumbad och smetade in ansiktsmasken i ansiktet. Var någon smetig gurk-gelé-historia, så här såg det ut 
                                                                           
Är så grymt skönt att bada skumbad med levande ljus, man blir verkligen totalt avslappnad!
Efter badet åt vi lite lunch, rester från spaghettin och köttfärsåsen från igår, och sen rensade vi frysen. Micke hittade en av sina favoritglassar som han åt till efterrätt och jag gjorde mig en stor kaffe latte och tog en ruta mörk choklad till, hur lyxigt och smarrigt som helst!

                                                                           

Här är en intressant bildserie på hur det ser ut när jag dricker kaffe latte. Micke fick nåt tokryck och tyckte det hela skulle dokumenteras i detalj :)






Nu ska vi åka till Willys och handla!

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Jag tyckte att bildserien om café latte var bäst!

2007-09-10 @ 15:54:50
URL: http://mikaellyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0