PernieBernie

En massa mammor och barn

Idag var vi fem mammor på mammalunchen. Eftersom vi inte var så många bestämde vi oss för att gå till Tindras, dit kan man inte gå om man är många med vagn. Det var ganska skönt väder så vi satt ute, jättehöstigt och jättemysigt!
Jag åt världens godaste wrap med rökt lax och skagenröra blandat med avocado och sallad. Mums! Tycker jag var så duktig som inte åt kaka efterråt :)

           
      

Vi satt där ganska länge och sen gick vi mot centrum. Susanne, Emma och jag gick in på H&M och kollade på lite barnkläder. De har en jättefin jacka där som jag var nära på att köpa till Lucas. Funderar på att skippa vinteroverall och köra på jacka och åkpåse istället, men vi får se. Svårt det där, att veta vad som blir bäst för plutten.
Gick till Lindex en sväng oxå, jag köpte en tunika och ett par mönsterstickade tights, får se om jag vågar använda dem. Skulle dock vilja ha ett par nya stövlar till hösten..

Sen vi kom hem har vi ätit kebab i pitabröd och jag har kollat på Glamour. Såg i TV-tablån att tv3 sänder TRE avsnitt av Top model 8 i rad i kväll! Så nu vet ni vad jag gör ikväll....... God afton!

PS. Lucas hittade en himla skön ställning på mig i soffan, visst ser den kul ut?

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0