PernieBernie

Fisk=nyttigt

Skrivet av Pernilla 27 februari 2007, klockan 01:06


Det blev sent igår som sagt, kom i säng vid halv sju i morse, så idag har jag varit lite trött. Klådan har hållt mig vaken under natten, känns som det blivit värre. Hoppas jag får svar på blodproverna snart, innan jag kliar ihjäl mig... Blev en kort promenad på dagen, orkar inte mer än runt kvarteret typ, för sen får jag ont i ryggen :(  Har ätit fisk och det var dölänge sen, panerad flundra med kokt potatis och remouladsås, men det var gott :)
Imorrn ska vi till kungens kurva och kolla på badbalja och kanske gå på bio!
Nu ska vi kolla på inspelat CSI i sängen innan John Blund hämtar oss :)
Natti natti
/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0