PernieBernie

Födelsedag och mer

Skrivet av Pernilla 20 juni 2007, klockan 12:17


Nu var det länge sen jag skrev.. har hunnit med en hel del sen sist. Bland annat har jag fyllt år! Min födelsedag kändes annorlunda mot vad det brukar göra, men så har jag ju inte fyllt år sedan jag blev mamma heller, och allting ÄR ju annorlunda nu :) Det blev inget större partaj utan några kompisar kom förbi och så åt vi tårta. På morgonen överraskade Mickes mamma med blommor och presenter, det var snällt av henne. Tack tack Annika :)
En sak blev som den brukar och det var tårtan. Har ju alltid ätit jordgubbstårta på min födelsedag och så oxå i år.




Lucas bara växer, som vanligt, känns som det händer nåt nytt varje dag nästan. Och det är jätteroligt :)  Nu jollrar han som bara den och ler och skrattar hela tiden.




Vad har hänt mer? Jo min gamla brevkompis Caroline kom förbi med sin trevliga man Johan. Vi kom fram till att det måste vara runt 9-10 år sedan vi sågs! Otroligt ändå, men det kändes inte som så länge sen när vi sågs.  Roligt var det i alla fall!!




I helgen var vi i Eskilstuna på den traditionella Fantomen-dagen :) Micke är ju fantast (om det har undgått någon) och nu var det fjärde året i rad som jag var med. Det är himla trevligt, man strosar runt lite i djurparken och kan åka lite karuseller om man vill. I år var Sandra och Elvis med vilket var himla skoj, men det blev inte så mycket tivoli för vår del eftersom det inte var så lätt med små barn. Men hela dagen blev grymt mysig!






Idag har vi packat för nu ska vi åka till Mickes farmors lantställe i Öregrund. Där ska vi fira midsommar med Mickes släkt, det ska bli jättetrevligt. Rapport kommer efter helgen.

Glad midsommar!!!!!



/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0