PernieBernie

Förkyld...

Skrivet av Pernilla 14 mars 2007, klockan 12:18


Kände igår att det var nåt på gång i kroppen. Och mycket riktigt, när jag vaknade idag kände jag mig dunderförkyld :(  Vill inte!!! Är torr i halsen och slemmig, näsan bubblar och jag känner mig allmänt hängig. Har hoppats att bebisen ska titta ut men nu får h*n gärna vänta några dagar, tror att det är jobbigt nog att föda när man är frisk, vilken mardröm att behöva göra det när kroppen redan känns utmattad och mörbultad..
Ska på infomöte om föräldrapenning inne i stan idag, men före och efter det ska jag ta det lugnt och äta och dricka nyttigt. Stackars mig!!!!!!!!!!!!!

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0