PernieBernie

Gäsp både morgon och kväll...

Nu var det länge sen jag träffade Sara och därför var det så kul att hon hade tid och ork att komma över ikväll. Jag hade gjort Caesarsallad, var så sugen på det och anade att Sara oxå gillar det. Gjorde egna krutonger, stekte bacon och kyckling och hade romansallad och caesardressing till. Blev ganska gott faktiskt.

                                            

Till efterrätt hade jag gjort vaniljpannacotta med färska jordgubbar, blev oxå gott även om man inte kan äta så mycket eftersom det är så sött och mäktigt. Vi kollade på Idol samtidigt som vi åt efterrätt, skrattade så himla mycket, det är ju bara för roligt alltså. Hur tänker en del människor??

Har kollat inspelade Top model, är glad att tjejen som åkte ut gjorde det, gillade inte henne. Tycker Renee och Dionne är vackrast.
Micke ringde precis och sa att han är på väg hem från jobbet, och att han mår dåligt. Nån förkylning på gång antagligen. Stackars min älskling!! Ska gå och lägga mig nu, är jättetrött och man vet aldrig när Lucas bestämmer sig för att vakna och inte vilja somna om igen... ;)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!! Trevlig blogg läser lite hos dej varje dag.
Hur gör man krutonger??? Du får gärna svara på min mail. [email protected]

2007-09-08 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0