PernieBernie

Helg-göra

Skrivet av Pernilla 27 augusti 2007, klockan 10:01


Helgen har varit ganska lugn. Det är ju friidrotts-VM och då går den mesta av min tid åt att kolla på den.. älskar friidrott!!

I fredags var jag och Lucas ute och åt med Maria, Nicklas, Fredrik, Martin och Maria och deras lille Aron :) Var jättemysigt, även om jag fick äta halv-kall mat då Lucas testade sina nya ljud i vagnen innan han somnade (riktiga ill-tjut) så jag fick gå och vagga vagnen utanför toaletterna.. :)


Kul att träffa lite Västerviks-människor, det blir inte alltför ofta nu för tiden.

Lucas har varit glad som vanligt, vi växlar mellan baby-gym, babysitter och hans vagn nu och han gillar alla tre. Här är en nytagen bild på babygymmet


Vi har självklart tränat oxå, eller vi och vi; Lucas har legat på mage :) Men han blev lite trött, och kom då på att man ju kan ligga så här och vila lite emellanåt...


I går fick vi besök av Johan och hans lilla Texas, 13 veckor. Hur söt och liten som helst!! Lucas skrattade järnet när Texas sprang omkring på golvet och lekte, det var så kul så att jag oxå skrattade, så mycket att tårarna sprutade! :)



Sist men inte minst; efter middagen igår åkte vi en sväng till Lucas farmor och fikade. Har ätit jättemycket onyttigt i helgen, usch! Men gott var det...



Veckan kommer bestå av bvc-besök, gipsa om Lucas och kanske köpa en höstjacka. Och så klart... friidrott :)

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0