PernieBernie

I natt då????

Skrivet av Pernilla 24 mars 2007, klockan 01:55


Nu är jag hemma från en mysig kväll på stan. Mötte Sara och Maria och gick på restaurang Linguini i vasastan. Var hur litet som helst men jättemysigt! Beställde linguini med scampi och en massa goda kronärtskockshjärtan och tomater, mums!!! Var hur gott som helst! Sen blev det kokosglass till efterrätt :) Är supernöjd och särskilt dyrt var det det inte heller, typ 139:- för en varmrätt. Ska nog gå dit fler gånger om jag kan.
Stannade till hos Maria på väg hem och satt och pratade lite, sen skjutsade jag hem Sara och nu sitter jag i soffan och halvkollar på en film. Micke är på internet-café och spelar nåt spel med sina kompisar och ska tydligen hålla på till 8 imorrn bitti... snark. Blir nog läggdax för mig snart. Vem vet, inatt kanske h*n kommer?!!!

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0