PernieBernie

Inflyttningsfest

Lördag. Trodde klockan var fem på morgonen när jag vaknade eftersom det var så mörkt ute. Men klockan var åtta. Så det var bara att gå upp. Har tagit det ganska lugnt idag, man blir inte så pigg på att göra saker när det är sånt rusk ute. Angelica kom över en sväng. Har varit och köpt present till Maria och Nicklas, vi ska på inflyttningsfest till dem ikväll! Ska bli trevligt. Gjorde lite pasta och korv med bacon och pesto som Angelica och jag åt, Lucas åt potatis och majspuré. Efter det åkte Angelica hem och Lucas ville ha lite mer mat, fast bröstmjölk. Blev ett riktigt maratonpass, han åt i över en timme! Så nu är jag sen...
Måste bara visa vilken fin tröja jag köpte till Lucas idag :) Han kommer bli så fin i den. Han har suttit jättemycket i gåstolen idag, han älskar den!!



Nu ska vi göra oss i ordning för fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0