PernieBernie

Melodifestival

Skrivet av Pernilla 24 februari 2007, klockan 12:45

Det är något magiskt med melodifestivaldagar. Känner mig pirrig i magen redan när jag vaknar, och sen är dagen bara en lång väntan. Nästan som julafton :) Idag är sista deltävlingen med bl a Magnus Uggla och Andreas Johnson, tror det kan bli bra. Hoppas Andreas har en bra låt, för då kan det bli spännande i Globen mellan The Ark och honom tror jag :)
Skulle åkt till Ikea idag men kände att jag inte orkar, vet ju hur mycket folk det brukar vara på lördagar.. och ska egentligen bara köpa en badbalja, det kan jag göra en annan dag. Så det blir en lugn skön dag istället!
Kramis!
/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0