PernieBernie

Mycket folk blir det

Skrivet av Pernilla 2 augusti 2007, klockan 23:38


Den här veckan har vi träffat mycket folk. I tisdags var jag och Lucas på mammalunchen där vi träffade Malin (+mamma och syster)  och Isabelle, och Susanne (+man) och Olivia. Vi var på Jernet, där har de buffé-lunch vilket var helt ok.


Jag och Lucas och Malin med Isabelle


Susanne med sin man och Lucas och jag (Olivia sov i vagnen bakom)

Det verkar som att alla Växjö-bor som jag känner numera hade bestämt sig för att dra till Stockholm just den här veckan :) Trevligt  som 17 tycker jag, blir inte alltför ofta man får träffa dem tyvärr. I går var Jennie här med sin pojkvän Johan, de sov över på vårt golv, och idag var Maria här med sin Klas och Klara. Jättesöt liten tjej!


Jennie och Lucas


Här posar vi med Maria och hennes familj

Så kul att träffa alla, hoppas det inte blir lika länge tills vi ses nästa gång ;)
Kram!
/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0