PernieBernie

Ny blogg

Skrivet av Pernilla 21 februari 2007, klockan 13:47

Att ha en egen blogg verkar vara lika vanligt som att ha en emailadress nu för tiden, så jag tänkte att jag skulle prova! Testade en annan sida att blogga på men den verkade inte funka så bra, så jag gör ett nytt försök här istället.
Här tänkte jag att jag skulle uppdatera lite då och då när det händer något i mitt liv, eller när jag bara har något på hjärtat.

Just nu känns det som att det står ganska still och dagarna är ganska lika varandra, men SNART! Snart kommer det hända stora grejer här, för snart ska vår lilla familj på två personer bli TRE!
Enligt beräkningarna ska den lilla komma den 30 mars så nu är det 38 dagar kvar... känns jätteoverkligt men spännande, och för varje dag som går så längtar jag mer och mer efter att få träffa den här nya personen som får hicka tio gånger om dagen i magen. :)
Första frågan: är det en kille el tjej?? Inte ens det vet vi. Sen funderar man ju självklart på vilka egenskaper den kommer ha, kommer den vara mest lik Micke el mig osv.. Usch vad spännande det är!!!! Allt känns jättebra även om jag är stor som ett hus och har dragit på mig en del gravid-krämpor, men i det stora hela kan jag inte klaga! :)

Nu är det dax att röra lite på sig och ge sig ut i det fina vädret, men vi hörs snart igen.

KRAM från Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0