PernieBernie

Semester i byn

Skrivet av Pernilla 11 augusti 2007, klockan 19:29


I går packade Lucas och jag in vårt pick och pack och tog vrålåket till Gamleby. Eftersom Micke ska åka till London i en vecka och jobba (kommer sakna honom jättemycket!!!!) så tänkte jag oxå ta lite semester hos mamma och Leffe. Själva resan blev inte så smidig som man hoppats då motorn började koka så jag fick stanna två gånger på vägen och fylla på vatten i kylaren, och dessutom håller  avgasröret på att lossna vilket gör vår bil till en raggarbil, ljudmässigt åtminstone. :)

Mamma hade lyckats få gratisbiljetter till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby så dit åkte vi idag. Jag, Lucas, mamma och Leffe, Danne, och Linda med sina barn Tor och Viggo. Det var hur mycket folk som helst och även hur mycket mygg som helst, men väl hemma tycker vi ändå att dagen har varit jättemysig! Här är lite bilder från dagen...

Lucas och jag nyvakna i min säng, kl 06:50 i morse

Gruppbild på Astrid Lindgrens värld :)

Mamma, Lucas och jag under ett träd för att svalka oss

Middag!

Nu önskar man bara att det ska bli lite svalare, för det här klibbiga som råder just nu är ingen höjdare..

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0