PernieBernie

Slapp dag

Skrivet av Pernilla 23 februari 2007, klockan 23:46

Idag har varit en riktigt slapp dag, sååå skönt! Var ganska trött efter gårdagen, var ju ute på stan och härjade :)

Först åt vi middag på Jensens och sen var vi på Chinateatern och såg Lena och Orup. Är jättenöjd, showen var riktigt bra (om man gillar Lena och Orup och det gör jag), bättre än vad jag förväntat mig faktiskt. De körde alla sina hits och några som man inte hört, det var snygga kläder och rekvisita och grymt bra ljud. Fast det bästa var humorn, skrattade jättemycket :) Kan jag rekommendera.
Var nog inte hemma förrän framåt tolv och slocknade efter senaste avsnittet av Heroes i sängen :)

Så idag orkade jag inte så mycket.. har bara tvättat lite, vikt tvätt, bakat en sockerkaka, hängt upp vårgardiner och sen lagat mat. Utspritt på en hel dag och med en massa hjälp av min kära pojkvän blir det ganska lugnt och skönt. :)  Vi skämtade om att Micke är min egen lilla slav nu när jag inte orkar så mycket fysiskt, jag säger vad som ska göras, och Micke gör. Hur bra som helst ;) (han är världens bästa)

Åt indisk mat, kyckling tikka masala (ingen aning om det är rätt stavat) och sen har vi kollat på film, Prestige. En massa trolleri och många gissningar, lite seg då och då men samtidigt ganska spännande story. Nu sitter jag mest och väntar på svar från Vajb om vi ska åka till IKEA imorrn eller inte... börjar bli trött.

36 dagar kvar till beräknade födsel, och imorrn är jag i v.36. :) Men när kommer han/hon egentligen, undrar jag?????

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0