PernieBernie

Sprängfylld mage

Skrivet av Pernilla 3 april 2007, klockan 01:09


För att svara på mitt förra inlägg så var det INTE så det skulle kännas när riktiga värkarna börjar. För än har det inte kommit någon bebis. Den ligger där inne och knuffas och verkar tycka att det är grymt trångt.. 

När jag vaknade i morse hade jag fått tre sms, alla med frågan "har det kommit någon bebis". Verkar som att alla tror att jag ska glömma höra av mig till just dem om det nu skulle komma en bebis.. :) 

Idag åkte vi till Mickes mamma med lite grejer, kände att vi behövde komma ut lite. Insåg dock att jag inte ska köra så mycket bil just nu, i alla fall inte långa sträckor, eftersom mina fötter svullnat så mycket och somnar väldigt lätt. Ett tag kände jag inte ens min vänstra fot så det var bara att lita på att den klarade av att sköta kopplingen :)
När vi ändå var på söder passade vi på att gå och käka lite indiskt, det var så himla länge sen! Indira som vi brukade gå till förut när Micke bodde på söder var stängt för renovering, så vi gick till nåt annat ställe i närheten, kommer inte ens ihåg vad det hette. Åt chicken tikka sizlar (som vanligt) och det är ju så grymt gott! Med lite naan till blir det perfekt, och jag åt så mycket att det kändes som att min mage skulle sprängas. Jaja visst, det KAN bero på nåt annat oxå, men mycket mat i magen minskar ju inte den känslan..

Kollade på filmen 300 när vi kom hem, den var snyggt gjord och helt ok. Trodde att den skulle vara mycket blodigare än vad den var faktiskt. Har spelat in min favvoserie Anna Pihl så det ska jag kolla på nu!

Hare bra!

/Pernie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0