PernieBernie

Tur i kärlek

Skrivet av Pernilla 25 februari 2007, klockan 01:05


Har kollat melodifestivalen nu. Luuk är sjukt rolig :)
Och det var rätt låtar som gick vidare tycker jag! Tippade att de fem som gick vidare till andra omgången med röstningar skulle vara just dem, så jag är nöjd med festivalen. Den här kvällen hade ju helt klart bäst låtar av alla fyra tävlingar, vilken sjuk skillnad om man jämför med delfinal ett till exempel...Varför är det alltid sån skillnad på varje tävling, varje år är det samma sak...  Blir svårt nästa vecka när det är andra chansen :/
Har för övrigt aldrig varit med om en värre kväll vad gäller otur i backgammon. Spelade på nätet mot en massa tomtar och var totalt iskall hela kvällen, man KAN inte ha mer otur än vad jag har haft ikväll.
Som vi skojade om i soffan; jag måste ha grym tur i kärlek för i spel har jag det INTE ;)

Gonattkram till alla!
/Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0