PernieBernie

Turné i Västervik

Skrivet av Pernilla 15 augusti 2007, klockan 20:55


Igår var vi då i Västervik och träffade en massa trevliga människor. :)

Dagen började hos farmor och pappa. Farmor som är 85 år snart och precis brutit benet, blir så imponerad av hur pigg och stark hon ändå är!  Vi fikade lite och pratade med och om Lucas. Var länge sen jag träffade dem, vet inte hur länge sen, men det var innan jag blev gravid i alla fall, så det var skoj.

Lucas i knät på pappa, som nu är morfar :)

Lucas, farmor och jag

Sen åkte vi vidare till Helen. Träffade även Adam och Linea och två söta kissemissar :) Gud vad jag saknar att ha katt!! Hos Helen fick jag både mat och fika, det var ett bra ställe! ;) Vi satt på verandan och gullade med Lucas och pratade gamla minnen, önskar man kunde göra det oftare.

Helen med Lucas som inte alls gillar solen

Till sist åkte vi till Linda som är min kompis sen jag var 8 år eller nåt. Hon har två barn nu, träffade Alex som är 3 år om en månad. Hur söt som helst!! Vi satt i deras mysigt trädgård och fikade, men eftersom myggen anföll oss om och om igen fick vi gå in till slut.

Lucas, Linda och Alex

Vi hann med mycket  ändå, på bara en dag! Men så var vi trötta när vi kom hem på kvällen oxå... Lucas somnade nästan direkt...

Nu är det bara tre dagar tills vi får träffa Micke igen, snart kan man börja räkna timmarna ;) Längtar så!!

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0