PernieBernie

Ute i det gröna

Skrivet av Pernilla 18 maj 2007, klockan 17:12


Idag ringde Karin och undrade om vi skulle träffas. JA!!! sa jag och så tog Lucas och jag vrålåket och drog till Odenplan där Karin bor.  Karin har precis fått sitt andra barn, en söt liten pojke som inte fått något namn än, han kom två veckor efter Lucas bara. När vi träffade dem; Karin Jennifer och lille bebisen gick vi till Hagaparken. Var grymt skönt väder så vi satte oss vid ett mysigt litet fik och åt lunch. Var så himla skönt att bara sitta där och ta det lugnt! Nu är jag hemma igen och Micke och jag ska nog grilla ikväll :)

Lite bilder från dagen:







Vilken härlig dag. Och vilken härlig sommar det kommer bli!

/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0