PernieBernie

Uttråkad

Skrivet av Pernilla 4 april 2007, klockan 22:13


Onsdag. Inget nytt. Är grymt uttråkad, vet inte hur jag ska fördriva dagarna längre.. Datorn har varit till stor hjälp hittills men nu är jag trött på den oxå. 

Bestämde mig för att göra parfait idag, för att prova ett recept och se om det är bra. Så efter att vi varit och handlat på Willys gjorde jag parfait med lite Baileys i, istället för punch som jag annars älskar (Micke gillar inte punch). Blev jättegott!
I parfait har man bara äggulor och det känns ju så onödigt att slänga en massa äggvitor, så då gjorde jag maränger på dem :)  Nu i påskhelgen kanske Mickes syrra och pappa kommer hit så nu vet vi vad ska vi bjuda på till efterrätt i alla fall :)

Har kollat Top model och strax är det American idol, och sen är det nästan dax att sova. Imorgon ska vi till barnmorskan på sista träffen (förhoppningsvis). Skriver mer efter det.

/uttråkad Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0