PernieBernie

Vad nyttig jag är så här på morgonkvisten

Tisdag betyder mammalunch! Ska strax iväg och träffa alla, ska bli skoj.
Men först måste jag berätta om min morgon :)
Gick upp halv åtta. Gjorde fruktsallad samtidigt som jag stod i telefonkö till ortopeden om Lucas gips. Sen gjorde jag äggröra. Sen åt jag allt!

   


Har pratat med mamma som är sjuk stackarn. Vi pratade om bilar och barn. Har sett en annons på blocket om en fin volvo, kanske ska ringa på den idag.

Lucas fyller fem månader idag!! Vi firade genom att han fick dricka fruktdryck ur eget glas :) Han gillade det.
Fick förresten tid för avtagning av gips och operation. Den 24/9 ska vi ta av gipset. En vecka senare blir det operation. Skönt att veta när det blir av, och TUR att jag ringde, för de verkade inte ha nån koll alls. Hrmpf.

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Ja usch för svenska vårdsystemet men kul att du är så nyttig och äter ägg!

2007-09-11 @ 11:24:48
URL: http://mikaellyck.blogg.se
Postat av: Emma

hej vännen!!
Vad trevligt det var på mammaträffen, har inte fått klart för mig om det är på måndag eller ej. kan ringa Kajsa o fråga i morgon. Ha det så bra. Vilken lyxfrukost, själv åt jag oboy och en macka...

2007-09-11 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0