PernieBernie

Vanilj-himmel

Vanilla sky är på TV. Har sett den en gång, det var länge sen, men jag kommer inte riktigt ihåg. Jo jag kommer ihåg att jag inte fattade vad som var verkligt och vilket som var dröm. Har suttit och frågat Micke vilket som är vilket vid varje ny scen. Bra film ändå.
Lucas somnade precis, han har suttit mellan oss i soffan och pratat och busat. Om två dagar blir han fem månader!

Fick förresten sovmorgon idag igen, lyx! Sov till halv tio tror jag.
Har inte hänt så mycket, Jenny och Thomas var här och fikade, det var trevligt. Vi kollade på filmen från i midsomras, de tyckte det var jättepinsamt när de såg sig själva fulla. Men det var väldigt roligt måste jag säga. Ja just det, kollade ju finnkampen oxå, alltid kul att slå finnarna :)

Nu ska vi göra försök nummer tre att kolla på Bourne Ultimatum. Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Marilois Garnback

Hej Pernilla du vet nog inte vem jag är men (kanske ändå) Jag kallas för Modde å jag levde med din pappa inna du var född- Din mamma Mille var gravid när vi träffades så det var en riktigt sorglig historia. Hoppas att du vill ha kontakt med mig för jag skulle vilja ha lite mer kontakt med dig. Har sänt din bloggadr. till min dotter som då var tre år när jag å din pappa flyttade ihop å hon ser din pappa som sin pappa om du förstår. Kontakta mig gärna på: [email protected] om du känner för det Å du grattis tillen underbar son helt ursöt./Modde

2007-09-23 @ 22:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0