PernieBernie

Värkar

Skrivet av Pernilla 9 april 2007, klockan 17:11


Efter snart tre dygn av värkar, varav de två senaste med SJUKA värkar, ska vi nu åka in till förlossningen. Inte för att det verkar sätta igång, det är mellan 7-10 min mellan värkarna (ska vara 3-4 min mellan dem) men jag orkar inte mer. Har inte fått sova ordentligt på tre nätter nu, vaknar vid varje värk. Vet inte ens hur jag skulle orka mig igenom en förlossning just nu. Kanske kommer hem snart igen, men det känns bättre att de har kollat på mig och sett så att barnet mår bra och allt. Att det ska vara så segt och ta sån tid!!! Men men, de säger att det är värt det ;)

Håll tummarna för oss!!!!

Kram
/Pernie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0