PernieBernie

Vilodagen

Skrivet av Pernilla 26 februari 2007, klockan 04:45


Idag är det söndag och det betyder vilodag. Jag är ju inte den som är den så jag har tagit det ganska lugnt :) Bara tvättat lite och diskat lite grann.
Sen var Karin och Jennifer här och fikade, vi åt våfflor med glass och blåbärssylt, det var mumma! Jennifer verkade tycka mer om det som var PÅ våfflorna, för hon slickade av allt innan hon åt så att hon fick blåbärs-kinder, det var så himla roligt att kolla på henne, skrattade jättemycket :)
Hon är verkligen supersöt, man kan ju bara hoppas på att man får en till hälften lika söt bebis själv, för då är jag nöjd :)

Kvällen har mest bestått av tv, kollade på Flags of our fathers som var lite seg, och nu sitter vi här framför Oscarsgalan och klockan är 04:43... men vi ska ju inte upp till nåt särskilt imorrn så då är det väl ok att vara nattuggla antar jag, även om jag börjar bli lite trött nu. Får se om man orkar se färdigt. Det är i alla fall dax för datorn att sova!
Natti natti!

/Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0