PernieBernie

Äntligen söndag!

Lucas mår redan mycket bättre! Han spydde inget mer efter det han spydde på morgonen igår vilket betyder att han fick behålla det mesta av vätskan han fick i sig. Matade honom med blåbärspuré och sen var det majsvälling som gällde för resten, plus vatten och morotsdryck. Ringde sjukvårdsupplysningen igår och det var de tips jag fick.
Idag har han bara 37,6 i temp, det är ju typ ingen feber alls :)

Nu sitter vi här och väntar, Lucas och jag. Runt 17 i em kommer Micke hem!! Jippie! :) :) :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej på dig Pernie! SKönt att höra att Lucas är på bättringsvägen och att Micke strax kommer hem till er :). Jag undrar om du skulle kunna kolla vad de där färgerna på det där två nagellacken från H&M som du vann hos mig hette. Det var en tjej som undrade det nämligen! Kram på dig!

2008-04-27 @ 14:30:18
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0