PernieBernie

Är det inte det ena så är det det andra

Ni vet hur det känns att vakna upp en morgon och känna sig överkörd av en ångvält?
Så känner jag idag. När jag först vaknade till kändes det som jag hade jätteont i ryggen och sen hela kroppen. Insåg ganska snart att jag håller på att bli/ är sjuk. :(
Jag hatar att vara sjuk!! Ja det är väl inte många som gillar det. Timingen känns väl heller aldrig bra?
Skulle gått på rundtur på gymet här vid oss, I form, men nu har jag ringt dit och ställt in. Ska hålla mig inne idag och hoppas jag blir frisk tills imorgon för då ska jag jobba. Känns inget kul att sjukskriva sig när man varit ledig i två veckor, jobbar en natt och sen är ledig tre dagar till.... man vet ju vad alla tänker :)
Det händer så mycket roligt i helgen oxå, vill absolut inte missa det!

Håll tummarna för att jag blir bättre snart, det kanske hjälper? :)

Kommentarer
Postat av: vajb

KRYA PÅ DIG!!!

2008-04-29 @ 13:45:41
Postat av: Sofie

Krya på dig vännen! Håller tummarna!!

2008-04-29 @ 16:54:32
Postat av: Jennie

Håller också tummen för att du ska bli frisk! Typiskt att man alltid ska bli sjuk när det passar som sämst :S... Kram!

2008-04-29 @ 17:54:21
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Linda Englund

Krya på dig!!!
Kram kram

2008-04-29 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0