PernieBernie

Jobb igen

Nu är jag på jobbet igen. Har inte hunnit så mycket mer än promenad och äta idag.
Gick en runda till Willys med Lucas och handlade bara det nödvändigaste, ska storhandla med bilen en annan dag. Fick ihop över 6000 steg i alla fall, så jag är nöjd!
Käkade köttfärspaj som jag gjorde igår när jag kom hem och sen var det dax att göra sig i ordning och åka till jobbet igen... trist men så är det ju. Känns ändå inte så farligt nu när jag vet att det är sista natten och sen är jag ledig så länge :)

Vi hörs imorrn, ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh va gott med köttfärspaj, de måste jag göra någon dag. Hoppas det gick bra på jobbet i natt..

2008-04-17 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0