PernieBernie

Long time, no blogg....

God morgon!
Nu var det länge sen jag bloggade, har lite dåligt samvete. Det har bara inte funnits tid för jag har haft fullt upp.
I går var första dagen på ett tag som jag var ledig och hemma. Det är ju verkligen så att man uppskattar ledigheten mycket mer sen man börjat jobba :)
Nu är jag ledig i tre dagar, eller nu är det bara två dagar kvar, och sen jobbar jag tre dagar morning innan jag är ledig i en vecka :) Inte FÖR jobbigt!
Känner att jag kommit lite efter i bildrapporteringen oxå, var länge sen jag lade in bilder här, ska försöka hinna göra det idag tänkte jag.

Planen idag är att Lucas och jag ska in till stan och träffa Irena som är i Stockholm just nu. Ska bli skoj!
Nu blir det frukost :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, började nästan undra vart du tagit vägen ;). Nä skämt och sido, men det är kul att du är tillbaka!. Har du fått paketet förresten? Ha en skön ledig dag, Kram kram!

2008-04-03 @ 09:04:46
URL: http://skattkistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0