PernieBernie

Tjusig utsikt

Måndag igen och dax att promenera igen. Hade ju vilodag igår :)
Solen skiner idag och det är jättehärligt ute! Jag bestämde mig för att gå över Lidingöbron och tillbaka, det tar ca 50 minuter. Snacka om att man får fin utsikt på sin morgonpromenad när man går den vägen. Kolla här bara

           


Lucas somnade under promenaden och sov ett tag när vi kommit hem oxå, så jag passade på att äta frukost på uteplatsen. Hur skönt som helst för där är det lä.

Har städat lite och ska strax dammsuga. Idag kommer en tjej som ska kolla på vår lägenhet, hoppas hon gillar den!
Nu väntar jag på att Vajb ska ringa, vi skulle ses idag och jag hoppas hon fortfarande vill det!

Det är jättetomt utan Micke, saknar honom massor redan!!!!

Kommentarer
Postat av: Lyckan

Och jag saknar er mina älsklingar!

2008-04-22 @ 03:05:47
URL: http://mikaellyck.blogg.se
Postat av: Jennie

Vilka härliga bilder :) Det är ju betydligt roligare & lättare att ge sig ut och gå när man har någon fin runda att gå. det verkar du ju ha :) Själv traskar jag mest runt växjösjön, men det är ju väldigt fint det också! Ha en toppen dag, Kram Kram!

2008-04-22 @ 08:55:49
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Sanna

Åh vilken härlig utsikt och vad duktig du är som tar dina morgonpromenader :-) kram

2008-04-22 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0