PernieBernie

Barnfri shopping

Idag var det jobbigt att lämna Lucas på dagis. Han blev jätteledsen och bara grät och sträckte ut armarna mot mig.. :(
Men jag försökte att inte visa att det gjorde ont i hjärtat på mig så jag pussade och kramade honom och sa hej då och sen gick jag. Tror att det gick bra ändå.
Pedagogerna har konstaterat att Lucas är en "inne-kille". Idag var det väldigt kallt ute så de skulle dela på gruppen och låta några gå in och leka, och då skulle Lucas få gå in. Det blir den längsta dagen på dagis idag, ska inte hämta honom förrän kvart i tre!!!!!
Men eftersom jag har så mycket tid att göra precis vad jag vill så tänkte jag åka in till stan en sväng. Ska möta upp Vajb och leta byxor, skulle behöva ett par jeans.

Insåg hur stor vår lilla kille blivit idag, han såg så vuxen ut i sin skjorta och jeans!



Ha en bra dag allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Han är så fin och söt Lucas! Tänkte bara tipsa om att de har jättesnygga jeans till barn på H&M nu för 98 kr/par. Vet inte om det är jättebilligt? men fanns massor med snygga och jag köpte sådana i present till mina kusinbarn (en pojke och en flicka). Hoppas du haft en skön barnfri dag och at du hittar något fint :) Kram Kram på dig

2008-08-29 @ 16:06:15
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0