PernieBernie

Fast i pokerturnering

Det här är alldeles för sent för mig att vara uppe egentligen, men jag fastnade i en pokerturnering. Började spela en freeroll (limit razz!!) och insåg precis att det bara är 88 priser. Priset är dessutom att få spela en annan turnering... Så nu sitter jag här och försöker förlora, det borde väl inte vara så svårt? :)

Micke är på fest så jag är ensam i soffan ikväll. Efter jobbet var jag hos Pär och Cia på söder där festen är och hämtade Lucas. Han var jättetrött så vi åkte hem nästan direkt och Lucas somnade fem minuter efter att vi kommit hem.
Sen dess har jag kollat en massa Sex and the city (är på femte säsongen nu!) och spelat poker som sagt.
Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig, det är ju jobb imorgon oxå!

God natt

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur gick det - lyckades du förlora? :-] Måste vara ganska svårt för ett proffs som du. :-D

STOR kram!

2008-08-11 @ 06:21:51
URL: http://14artillsalu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0