PernieBernie

I tidningen igen

Det har varit en lugn och skön helg.
Igår var vi ju i stan och fikade med Maria och Angelica. På kvällen käkade Micke och jag kycklingfajitas och kollade på den nya serien Fringe. Mitt i soffmyset ringde de efter Micke så han fick åka iväg och jobba. Jobbigt men bra ändå.
Lucas är fortfarande supersnorig men har inte blivit värre, det är bara att hans näsa rinner och så hostar han lite på nätterna. I natt vaknade han kvart i fem och var vaken till kvart över sex... stackarn!
Micke kom inte hem förrän halv sju eller nåt sånt så hela familjen var jättetrött. Därför var det skönt att vi gick och vilade när Lucas skulle vila.
Vi sov i TRE timmar!!!!! Ha ha det var jätteskönt faktiskt.

Idag har jag varit onyttig, var så länge sen jag bakade så jag slängde ihop en kladdkaka. :) ÅH vad gott det var!!
Efter att Lucas somnat hade Micke och jag en liten kräftskiva. Jag älskar verkligen kräftor, njuuuuter när jag äter det.

Förresten, var det någon som såg oss i Aftonbladets söndagsbilaga idag?! Vi var med i ett bråk-reportage som Caroline hade gjort. Jättefint! Här är bilderna som snälle fotografen mailade mig häromdagen, det är samma som i tidningen.


Bråkbilden



Den glada bilden :)

Vi är jättenöjda så det gjorde du bra Caroline :)

Imorgon är det förhoppningsvis dagis igen, om inte Lucas är sämre. Har inte så mycket mer att rapportera, nu ska vi sova! Är som vanligt trött............

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad fina ni är!!! Speciellt Lucas!

2008-08-25 @ 09:37:00
URL: http://marinajelic.blogg.se/
Postat av: vajb

wow! vilka fina bilder!

2008-08-25 @ 13:17:16
Postat av: Caroline

Så himla fina! Världens bästa ni!

2008-08-25 @ 17:19:49
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Linda Englund

superfina bilder!!

2008-08-26 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0