PernieBernie

Jobbig natt

God morgon!
Idag var jag väldigt trött när jag vaknade för Lucas har inte varit snäll i natt. Han vaknade vid halv tre och ville över till vår säng. Inget konstigt med det, det händer i stort sett varje natt. Men han brukar somna om så fort han ligger bredvid oss.
Inte i natt.
Han satte sig upp och började prata och rabbla och krypa och klättra och jag vet inte allt han hade för sig. Trött var han INTE i alla fall! Till slut bytte vi blöja och gav honom en flaska välling. Trodde att det funkade ända tills han började dra mig i håret. Det är inte på ett snällt sätt, det gör så himla ONT! Och när jag tar tag i hans hand hårt och säger åt honom att sluta så skrattar han!! Jäkla unge alltså!
Till slut fick jag nog och vände på mig så jag låg skavfötters med de båda herrarna. Då såg jag i mörkret att Lucas gav sig på Micke istället, han låg typ PÅ honom. Ha ha om någon annan hade sett oss i natt så hade det nog liknat en komedi, men just då var det inte roligt. Till slut somnade han men då kunde inte jag somna om...... klj*%ji&#hjuh

För att vakna till så bestämde jag mig för att ta en promenad innan frukosten. Vi tog med lite halvgammalt bröd och gick till fåglarna. Jag älskar att mata fåglar, det är så mysigt. Och Lucas tycker det är skoj oxå :)

Nu ska snart Micke gå upp för han börjar jobba vid elva, så jag tänkte göra en smoothie till oss och duka fram lite frukost. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Det hade lika gärna kunnat varit jag som skrivit det där... jag förstår precis!!! Usch! De är sötast när de sover =)

2008-08-12 @ 14:31:51
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0