PernieBernie

Kändisbarn på vårt dagis :)

Idag var vi på dagis igen och det gick jättebra!
Kom dit vid nio och idag skulle de vara ute och leka lite. Jag vinkade hej då till Lucas och gick sen in och satte mig i personalrummet. Vid elva kom Lucas in med en av pedagogerna, då blev han jätteglad när han såg mig!
Han hade lekt järnet ute på gården och försökt ta de äldre barnens leksaker, så de tyckte han var en liten tuffing :)
Imorgon ska vi stanna och äta lunch på dagis oxå, det blir spännande.
Känns så himla skönt att det gått så bra och att han inte är en sån där hysterisk unge som gråter hela dagarna, det verkar finnas några såna...
Har jag berättat vem som går i samma grupp som Lucas? Pernilla Wahlgrens son Theo!!! Ha ha jag blev så full i skratt när jag såg det eftersom jag läser hennes blogg och hon alltid har varit en av mina idoler. Kommer ihåg när jag var sju år, då äääälskade jag Pernilla W och fick i 7-årspresent (är inte helt säker på åldern) att gå på hennes konsert i Karlshamn tror jag det var. Åh vad jag var lycklig då!! Och nu går hennes son i samma dagis som min son!! Han är född två veckor före Lucas så de är verkligen jämngamla.

Micke började skolan idag, kul för honom tycker jag för han har längtat. :)
Lucas och jag passade på att vila på eftermiddagen, vi sov nog lite för länge till och med.. Vajb kom hit och vi käkade spaghetti och köttfärssås och så kollade vi på tv. Imorgon ska vi träffa Vajb igen, då ska Lucas hon och jag åka till det där mysiga badet i Huddinge igen. Ska bli skoj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0