PernieBernie

Nattsudd

Är på jobbet. Första natten efter semestern, men det har gått ganska bra.
Är i pokerrummet med Marina vilket är väldigt skoj.
När jag kom till jobbet var det jättemycket att göra, kändes som jag sprang fram och tillbaka som en svettig kossa. Nu senare på natten är det helt tvärtom, sååå lugnt.  Men jag är lite förvånad över att jag inte är tröttare än vad jag är :)

Om en timme slutar jag. Har jag sagt att jag har börjat jobba 100% igen? Det har jag i alla fall, inget mer soft schema a la 75%  här inte.. men det får väl gå ett tag. Om två veckor börjar Lucas på dagis och Micke börjar plugga om typ tre veckor. Kommer alltså bli en stor förändring för vår lilla familj! Men jag tror och hoppas det kommer gå jättebra!

Nu börjar det bli ljust ute... och nu ska jag jobba sista timmen.

Tack för de positiva kommentarerna om klänningen!! Vet inte än om det är den jag ska ha, men det känns skoj att ni tycker den passar. Det tycker nog jag oxå egentligen, måste kolla lite till bara. :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är också uppe tidigt. Fast jag fick en (halv) natts sömn emellan. :-)

2008-08-04 @ 05:56:18
URL: http://engvall.almblad.se
Postat av: Sofie

Skönt att det går bra att jobba första natten utan att du är så trött. 100%!!?? Ojoj :=) Kommer du gå på rullande schema som innan du var mammaledig? Spännande med både dagis och skola snart. Du måste uppdatera oss mycket om hur det går. Kram kram

2008-08-04 @ 12:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0