PernieBernie

Snorig lördag

Godmorgon!
Idag skiner solen och vi är lediga :) I alla fall Lucas och jag, Micke jobbar.
Man har hört om att dagis gör så att alla barn är sjuka hela tiden och nu har vi redan förstått att det stämmer.
Lucas är redan snorig!!!!
Det började igår så vi lade honom för att sova en halvtimme tidigare. Men efter två timmar vaknade han och var helt förstörd. Han grät och grät och snorade och hostade.
Var helt säker på att jag skulle få stanna inne med honom idag men efter att vi fått honom att somna om efter någon timme igår så sov han hela natten och idag känns han ändå pigg. Hans näsa rinner jättemycket men han har ingen feber och är precis som vanligt i humöret. Därför tänker jag våga mig ut ändå idag!

Ska strax promenera till Ropsten för att få Lucas att somna i vagnen och sen ta bussen in till stan.
Där ska jag träffa Maria och Angelica och fika, det blir kul!!

Ha en mysig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0