PernieBernie

Thailand-pussel

Idag började jag jobba igen. Kände inte alls för att åka till jobbet i morse kan jag säga... men när jag väl kom dit så var det ganska roligt!
Hade en kurs för slot attendants, det är de som jobbar med spelmaskinerna, och nu ska de lära sig lite om bordsspelen. Idag lärde jag dem tre spel och så fick de prova att deala själva vilket de tyckte var skoj. Imorgon blir det roulette för hela slanten!
Hade tvingat Micke att hålla Lucas vaken tills jag kom hem från jobbet så att jag skulle få pussa och krama lite på min älskling. Saknar honom jättemycket när jag är borta från honom!!! :(
Kvällen har jag spenderat med att hjälpa Vajb att leta billiga flyg till Thailand i januari. Vilket pusslande! Men nu har vi hittat nåt som verkar bra så det ska nog ordna sig. Så roligt att hon ska följa med, hoppas det är några fler som är sugna på semester/bröllop i januari???!!!
Det kommer bli underbart!!!!

Nu ska jag kolla klart på Batman på tv och sen sova. Skulle vara skönt att känna sig lite utvilad imorgon för en gång skull...

Kommentarer
Postat av: vajb

tack för hjälpen!! även om resan inte är bokad än, så har jag bestämt mig för att åka och det känns såååå kul! Ser verkligen fram emot det! :-) På tisdag, första dagen tillbaka från semestern, så kommer jag lämna in en ny ledighetsansökan ;-) Perfekt!

2008-08-30 @ 22:30:10
Postat av: Caroline

Det hade ju varit SÅ kul. :-) Tänk att ni ska gifta er på vår ö. Men. Det blir nog februari för oss. Bollen ska få lite mer svensk dos först. :-)

2008-08-31 @ 18:43:35
URL: http://engvall.almblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0