PernieBernie

T.R.Ö.T.T.

Nu har jag jobbat i två nätter vilket har gått bra. Gick och lade mig fem i morse och så vaknade jag vid 8 av Lucas. Micke jobbar idag (7-16) så jag har inte fått sova tillräckligt. Först tre timmar och sen två timmar när Lucas vilade.... är väldigt trött just nu. Men jag måste åka och jobba snart igen, bara hoppas att natten kommer gå fort. Om jag har tur får jag antingen deala eller vara brush, då kommer det gå bra :)

Hinner inte skriva mer just nu, ska gå och laga mat tills Micke kommer från jobbet.
Idag blir det spaghetti och köttfärssås :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Marina

Usch och fy!!! Stackars dig =( Du kommer ju att bli jättetrött på jobbet...

2008-08-16 @ 20:37:36
URL: http://marinajelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0